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Hansebubeforum » Vorbild » Sistem Crane & Heavy Haulage - Turkey » Threadansicht

Autor Thread - Seiten: -1-
000 — Direktlink
23.03.2009, 10:39 Uhr
aslanium






















from ISTANBUL

Dieser Post wurde am 23.03.2009 um 10:47 Uhr von aslanium editiert.
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001 — Direktlink
24.03.2009, 19:49 Uhr
Oliver Thum

Avatar von Oliver Thum

........auf dem 2.Bild ist ein ehemahliger Schmidbauer Kran zu sehen.
LTM 1070 der HV München KR 177.(Fahrer Nussknacker)
--
© - Copyright liegt bei "Oliver Thum".

+++ Ein Gruß aus meiner Heimat "HIER" Tirol! +++

~~~~~~~~~~~ Oliver Thum ~~~~~~~~~~~
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002 — Direktlink
24.03.2009, 20:52 Uhr
GigaAsi

Avatar von GigaAsi

Die zwei Aufbaukrane sehen sehr interesant aus. Kennt da jemand den Hersteller?
--
Nur Witwer haben Engel als Frauen.

Schönen Gruß aus Bochum,

Andreas
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003 — Direktlink
25.03.2009, 06:50 Uhr
Stephan
Moderator
Avatar von Stephan

@ aslanium...:

Many thanks for these very, very interesting pictures!!!

Please show us more of them, if it is possible.


@ Andreas...:

Auf der Rückseite vom KRANMAGAZIN nr. 61 ist eine ganzseitige Werbung zu finden. Darauf sind fünf Abbildungen mit genau diesen Geräten zufinden, die mit maximalen Tragkräften bis zu 120 t beschrieben werden...!
Und ein 140-Tonner sei in der Entwicklung...!!!

Die Typenbezeichnung lautet offenbar: ERKIN ER 360000 L-8
Hersteller: WORLD POWER aus Aydin/Türkei www.erkinhidrolik.com.tr

Auf dem Bild oben scheint der etwas kleinere 80-Tonner zu sehen zu sein. Das wäre dann ein ER 240000 L-7.

Es kann eigentlich nicht mehr lange dauern, bis man so einen Kran auch hier bei uns sieht. TÜV-Certifiziert sind sie laut Werbung bereits...


Gruß vom Rhein
Stephan
--
Gruß vom Rhein
Stephan

"Hätten Sie aber können!!!"

Dieser Post wurde am 25.03.2009 um 06:59 Uhr von Stephan editiert.
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004 — Direktlink
25.03.2009, 08:53 Uhr
aslanium



- First owner of the LTM 1070 is Schmidbauer. It has been sold to Turkey in 2001 to Hilal Tasimacilik (group company of Sistem Crane & Heavy Haulage)


- Thank you Stephan, it is product of ERKIN H?DROL?K. 80 ton capacity from 3meter.



- also this crane is product of HIDROKON. it is the biggest crane manufacturer of Turkey. last year more than 120 over truck crane was made. some of them.

65 tons...


30 tons...

Dieser Post wurde am 25.03.2009 um 09:16 Uhr von aslanium editiert.
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005 — Direktlink
06.10.2009, 12:30 Uhr
aslanium



Our new equipments:


VOLVO FH540 and TIRSAN 6-axle hydraulic and double-extension



DEMAG AC300



from ISTANBUL
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006 — Direktlink
06.10.2009, 20:42 Uhr
BUZ



is the AC 300 a new one, or used?
Do you know the formerly owner?



BUZ
--
das beste was ein Mensch werden kann, ist HESSE!
---------------
www.schwerlast-rhein-main.de
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007 — Direktlink
02.01.2010, 09:11 Uhr
aslanium



new pictures from Turkey....













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008 — Direktlink
02.01.2010, 11:34 Uhr
Menzitowoc

Avatar von Menzitowoc

Hello Aslanium,

in Posting No. 7 you showed pictures of a bridge construction with precast concrete elements. The side looks like the river was more than half dumped full of earth to temporally give the crane a working postion. Isn´t it a very expensive way to do this work? Or was it not possible to bring in a bigger crane to lift the bridge beams from the original banks?

Also many thanks from my side for posting these very interesting pictures. Is it possible to write something about the cranes and sides?

Christoph
--
Mal was ganz Anderes: Marion Walking Dragline aus Constructor (Holzbaukasten)
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009 — Direktlink
02.01.2010, 12:15 Uhr
Hendrik
Moderator
Avatar von Hendrik


Zitat:
aslanium postete

Indeed very interesting pictures......and given that these extendible 3-axle trailers do not have rear-steer it is a pretty difficult job to manoever these backwards around corners into the final position. Good drivers...

Again, great pictures. Just post some more please :-)

regards, hendrik
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010 — Direktlink
02.01.2010, 12:32 Uhr
Sebastian Suchanek
Admin
Avatar von Sebastian Suchanek


Zitat:
Hendrik postete

Zitat:
aslanium postete

Indeed very interesting pictures......and given that these extendible 3-axle trailers do not have rear-steer it is a pretty difficult job to manoever these backwards around corners into the final position. Good drivers...

These aren't even extendible trailers! Just look at the very first image. This seems to be ordinary 3-axle trailers used as some sort of dollies here. I can only see a separate load-fixing device on the fifth-wheel.


Zitat:
Hendrik postete
Again, great pictures. Just post some more please :-)

Yes, please.


Bye,

Sebastian
--
Baumaschinen-Modelle.net - Schwerlast-Rhein-Main.de
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011 — Direktlink
02.01.2010, 14:18 Uhr
aslanium




Zitat:
Menzitowoc postete
Hello Aslanium,

in Posting No. 7 you showed pictures of a bridge construction with precast concrete elements. The side looks like the river was more than half dumped full of earth to temporally give the crane a working postion. Isn´t it a very expensive way to do this work? Or was it not possible to bring in a bigger crane to lift the bridge beams from the original banks?

Also many thanks from my side for posting these very interesting pictures. Is it possible to write something about the cranes and sides?

Christoph

Hello Menzitowoc,

It was really hard to doing that job. The part of the east of Turkey can not find more capacity crane. Also, contractor didn't want to pay more for mobilization of 500 or 700 tons. Contractor choosed to rehabilitation of yard.
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012 — Direktlink
02.01.2010, 14:25 Uhr
aslanium




Zitat:
Hendrik postete

Zitat:
aslanium postete

Indeed very interesting pictures......and given that these extendible 3-axle trailers do not have rear-steer it is a pretty difficult job to manoever these backwards around corners into the final position. Good drivers...

Again, great pictures. Just post some more please :-)

regards, hendrik

Hello Hendrik,

I know that's very hard, but this transportation is cheap. The roads are allow to transport.

using this dolly sistem, one part of the load to 50cm x 250 cm plate over the fifth wheel of truck and rear part ot the standart 3-axle trailer. But, the fixing load to trailer and truck is important.
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013 — Direktlink
02.01.2010, 14:29 Uhr
aslanium



thanks to explain Sebastian,

there is a picture to maneuver on the road.

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014 — Direktlink
02.01.2010, 16:12 Uhr
Gast:kranwemo
Gäste


Hallo ,
ich kenne weder Auslage noch die Gewichte der Teile aber bei dem wie es für mich aussieht nächstmöglichen Standort schätze ich die Auslage mal so um die 60m . Dann kommt aber die Störkante dazu was das arbeiten mit einer Wippe sinnvoll macht , beim Gewicht denke ich das hier so um die 40to zusammen kommen . Und dann wird es mit Kranen die Bereifung haben doch sehr eng ... Habe jetzt mal nur ganz grob geschaut aber folgendes Ergebnis :

LTM 1500-8.1 ca. 20t
LTM 11200-9.1 ?? nichts mit Wippe gefunden aber wird auch nicht reichen .
AC 500/2 ca. 22t
AC 700 ca. 23t
LG 1750 ca. 55t SW
LGD 1550 ca. 31t SDW

Und alles nur grobe Richtung ... richtige Aussagen kann man nur machen wenn man vor Ort war und alle Faktoren kennt .

Dieser Post wurde am 02.01.2010 um 16:30 Uhr von Kranwemo editiert.
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015 — Direktlink
08.02.2010, 17:10 Uhr
aslanium






Dieser Post wurde am 08.02.2010 um 17:11 Uhr von aslanium editiert.
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25.08.2010, 17:38 Uhr
aslanium







Dieser Post wurde am 25.08.2010 um 17:45 Uhr von aslanium editiert.
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017 — Direktlink
13.10.2012, 10:00 Uhr
aslanium



http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/554067_10151455081571562_1487927148_n.jpg

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/522187_10151455081626562_1916944075_n.jpg

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/391720_10151455081686562_372248871_n.jpg

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/32325_10151455081726562_1935670592_n.jpg

http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/317595_10151455081756562_1284466359_n.jpg

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/541263_10151455081801562_1280833777_n.jpg

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/557026_10151455081841562_1418930609_n.jpg

Dieser Post wurde am 13.10.2012 um 10:02 Uhr von aslanium editiert.
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018 — Direktlink
22.01.2013, 09:49 Uhr
aslanium



there are new pic from Turkey's biggest tower crane dismantle



http://i47.tinypic.com/2qm3kf5.jpg

http://i50.tinypic.com/3467135.jpg

Dieser Post wurde am 22.01.2013 um 19:57 Uhr von Sebastian Suchanek editiert.
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019 — Direktlink
22.01.2013, 18:59 Uhr
Victor

Avatar von Victor


Zitat:




Wenn ich richtig zähle, ist das 96m Wippe. Sieht man nicht oft
--
Gruß, Victor
NL
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06.12.2013, 08:48 Uhr
aslanium



there is a different tube transport solution

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